Info Syarikat ASIANA WEDDING CENTRE

Pengurus Majlis Perkahwinan Anda

ASIANA WEDDING CENTRE SDN BHD

A-1-12, Dataran Emerald, Jalan PS11, Prima Selayang, 68100, Batu Caves, Selangor.

Ditubuhkan sejak tahun 2021 sehingga kini yang menyediakan khidmat katering dan perancang majlis bagi majlis perkahwinan, majlis korporat/VIP/VVIP, mesyuarat dan sambutan perayaan.

Kami pakar dalam menyediakan khidmat katering untuk majlis berprestij dan berbangga disenaraikan sebagai syarikat swasta dan korporat yang terbaik dalam penyediaan makanan dan aturcara majlis.

Info Syarikat

Asiana Wedding Centre Sdn Bhd adalah Pusat Katering Lengkap (Complete Catering Centre – 3C) yang terkenal diseluruh Malaysia yang menyediakan pengurusan majlis, pusat ruang dewan dan perkhidmatan katering yang terbaik bagi semua peringkat pelanggan.

Kami juga mempunyai pasukan operasi yang berdedikasi dan berdisiplin serta mengikut standard operasi yang ditetapkan syarikat bagi mewujudkan majlis yang berpristij yang memenuhi kepuasan setiap pelanggan.

Asiana Wedding Centre Sdn Bhd telah mengembangkan sayapnya dengan membuka ruang dewan bagi majlis-majlis perkahwinan dan majlis korporat yang boleh menempatkan lebih seribu kapasiti di setiap dewannya di sekitar Lembah Klang dan Selangor.

Info Syarikat
Asiana Wedding Centre

Reputasinya yang baik dalam penyediaan makanan dan perkhidmatan serta memberi kepuasan kepada setiap pelanggannya, Asiana Wedding Centre Sdn Bhd terbukti berjaya apabila menjalin kerjasama berulang dengan pelanggan sedia ada dan terbaru (repeat customer).

Dengan melangkah ke hadapan, Asiana Wedding Centre Sdn Bhd sentiasa berusaha untuk menjadi peneraju untuk penyediaan majlis dan perkhidmatan katering di dalam Malaysia. Kejayaan demi kejayaan dalam pengurusan majlis dari semua peringkat swasta, badan kerajaan mahupun individu membuktikan Asiana Wedding Centre Sdn Bhd antara yang terbaik di dalam industri katering/ perkahwinan Malaysia.

Visi

Destinasi pilihan untuk Majlis Perkahwinan yang tiada tandingan, terkenal dengan mencipta majlis dengan sentuhan yang khusus dan peribadi, pengurusan yang lancar, dan hidangan kulinari yang eksklusif, melangkaui standard industri.

Misi

Kami adalah destinasi utama anda untuk acara yang tidak terlupakan, menawarkan pengalaman dengan sentuhan peribadi dan menyajikan makanan yang unggul

Borang Pertanyaan & Tempahan

Asiana Wedding Centre memberikan konsultansi secara PERCUMA. Isikan maklumat yang diperlukan di dalam borang pertanyaan ini. Kami akan menyantuni pertanyaan anda dalam kadar segera.

Borang Pertanyaan & Tempahan